Do wyboru, do koloru, czyli czym pisać w szkole?



Hej,

rok szkolny już się powoli kończy, ale wciąż pisać trzeba. Tylko czym?

Znalezione obrazy dla zapytania blue pen wikipedia


Długopisy
Długopisy są najpopularniejszym przedmiotem do pisania na kartce. Na pewno każdy z was nimi pisał. W każdym sklepie można je dostać, tylko które wybrać...

1.  Długopisy firmy BIC
Tych długopisów nie muszę wam przedstawiać. Jestem pewna, że o nich słyszeliście. Dużo osób nie chce nimi pisać, uważają że skoro są takie tanie to muszą być też beznadziejne. NIE, to jedne z najlepszych długopisów jakimi pisałam.
Cena: od 40 gr. do 2 zł - tutaj warto zaznaczyć, że nie są wcale takie tanie. Jeżeli pójdziecie do hipermarketu, znajdziecie większe, a zarazem tańsze paczki innych producentów.
Rodzaje: round stick, ecolutions, orange, cristal, atlantis
Design: mogą być, mi nie podobają się te pomarańczowe, są trochę nachalne i kiczowate. Reszta jest minimalistyczna i całkiem ładna, bez żadnych wzorów czy udziwnień
Moja ocena: 9/10 ja używam  cristal i jestem bardzo zadowolona. Plusem jest duży wybór kolorów i rodzajów.


Znalezione obrazy dla zapytania długopisy bic wikipedia

2. Długopisy Toma
Konkurencja dla BIC mi nie podoba się ich wygląd, dlatego byłam posiadaczką tylko jednego takiego długopisu. Jednak dużo osób bardzo sobie je chwali.
Cena: ok. 1,50 zł
Rodzaje: superfine, sunny i wiele innych mniej popularnych
Design: moim zdaniem okropny
Moja ocena: Ponieważ się nie znam, to się nie wypowiem

Znalezione obrazy dla zapytania długopisy toma

3. Paper Mate
Niektóre spełniają moje oczekiwania, niektóre nie.
Cena:  ok 1,50 zł
Rodzaje: najpopularniejsze -  inkjoy (te też tutaj opisuję)
Design: bardzo ładne
Moja ocena: 10/10 Są ładne i wygodnie się nimi pisze, mają wiele kolorów i odcieni. Ja teraz używam pastelowych i są super.


Znalezione obrazy dla zapytania paper mate inkjoy

4. Długopisy firmowe
Chociaż mam ich dużo to raczej z nich nie korzystam.
Cena: za darmo
Rodzaje: nieskończenie wiele
Design: nawet jeśli są ładne nazwa firmy kuje w oczy
Moja ocena: 5/10  Raczej są słabej jakości, szybko się wypisują i niszczą, wiele z nich źle pisze i ma złą grubość.



Na dzisiaj  to tyle. W kolejnej części długopisy do zadań specjalnych. Zapraszam do czytania.
A wy jakich używacie i co o nich sądzicie?
Pozdrawiam

*zdjęcia są z grafiki Google, w większości z Wikipedii



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje sposoby na... języki obce

Długopis czy pióro?

Szkolne Life Hacks + Konkurs